نمایندگی تعمیر دریل مگنتی یوروبر

دریل مگنتی، که به عنوان مته مغناطیسی نیز شناخته می شود، ابزاری طراحی شده  برای سوراخ کردن فلز و قطعاتی مشابه با فلز می‌باشد. لازم به ذکر است که یک دریل مغناطیسی قوی، مستقیما روی فلزی که می‌خواهید برش دهید، قرار گرفته و در حین سوراخکاری، از ثبات و دقت لازم برخوردار می‌باشد. به عنوان نمونه‌ای از این دریل‌های مگنتی قوی، می‌توان به دریل مگنتی یوروبر اشاره داشت. پیشنهاد می‌شود جهت نیاز به هرگونه تعمیر این برند، از خدمات کلینیک ابزار به عنوان نمایندگی تعمیر دریل مگنتی یوروبر، بهره‌مند شوید.

نکات مهم به هنگام خرید یک دریل مگنتی

در ادامه به دو عامل مهم در انتخاب یک ابزار برش مناسب اشاره می‌شود:

سرعت موتور: سرعت موتور بر حسب چرخش در دقیقه  (RPM) بیان می‌شود و مقدار آن، بیانگر حداکثر سرعتی است که می‌تواند یک مته را بچرخاند. این عامل در تعیین نوع مته مغناطیسی مورد نیاز شما، فاکتور بسیار مهمی است، زیرا با افزایش دور در دقیقه، توانایی مته در برش مواد نیز افزایش می‌یابد.

لازم به ذکر است که به طور میانگین، یک دریل مغناطیسی دارای سرعت موتور بین 450 دور در دقیقه و 750 دور در دقیقه می‌باشد. با این حال، انواع منحصر به فردی از دریل‌های مغناطیسی نیز وجود دارند که دارای تنظیمات سرعت متغیر بوده و به کاربر این امکان را می‌دهند که دور خروجی را بسته به پروژه و ماده هدف جهت برش ، تعیین نماید.

قدرت: مصرف برق دستگاه مته مغناطیسی با استفاده از آمپر، مورد سنجش واقع می‌شود. این درجه بندی تعیین می‌کند که مته چقدر توان مصرف جریان را دارد. لازم به ذکر است که اکثر مته‌های مغناطیسی، از توان  بین 6 تا 12 آمپر برخوردار می‌باشند. در نظر داشته باشید که هرچه آمپر یک مته مغناطیسی بالاتر باشد، دریل مورد نظر در برش مواد سخت، عملکرد موثری خواهد داشت. بنابراین، در صورتی که به دنبال ابزاری برای برش قطعات ضخیم فلز می‌باشید، به یک مته سنگین با 10 آمپر یا بیشتر نیاز خواهید داشت! چرا که یک مته کوچک،  فاقد توان خروجی لازم برای برش مؤثر مواد سخت بوده  و کار را نیمه تمام رها می‌کند.

بهترین مرکز تعمیر دریل مگنتی یوروبر

در نظر داشته باشید که کلینیک ابزار به دلیل استفاده از بهترین متخصصان بازار در مجموعه خود، بهترین مرکز تعمیر دریل مگنتی یوروبر است که توانسته است تعهد و وفاداری مشتریان بسیاری را نسبت به استفاده از خدمات تعمیر و نگهداری مجموعه خود جلب نماید.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه تعمیرات انواع دریل مگنت می‌توانید به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *