درباره ی شرکت رونیکس و دریل مگنت رونیکس

موضوع بحث ما در این بخش مربوط به شرکت رونیکس و محصولات تولیدی آن می باشد. شرکت رونیکس یکی از تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی می باشد که دریل مگنت رونیکس، یکی از همین تولیدات است. این شرکت بین المللی علاوه بر ابزارهای صنعتی، تجهیزات و متعلقات آن ها را نیز طراحی و تولید می کند. این برند تمامی سعی خود را بر آن داشته تا از فناوری روز دنیا بهره گرفته و از تیمی دانش بنیان برای حفظ نوآوری در کار خود بهره بگیرد. این شرکت فعالیت های خود را در 15 کشور دنیا گسترش داده و بیش از 500 تامین کننده در سراسر جهان را دارا می باشد.

تاریخچه دریل مگنت و سایر محصولات شرکت رونیکس

این شرکت در سال 1379 در ایران تاسیس شد و با پیشرفت های خود توانست از سال 1384 تا امروز جایگاه ویژه ای در بازار خاورمیانه برای خود کسب کند. این شرکت فعالیت های بین المللی خود را گسترش داده و در آلمان، ایران، چین و … دفاتری فعال تاسیس نموده است. محصولات این برند عبارتند از: ابزارآلات شارژی، ابزارآلات برقی، ابزارآلات باغبانی، ابزارآلات جا به جایی، ابزارآلات بادی، ابزارآلات جوشکاری، ابزارآلات دستی، ابزارآلات ایمنی، ابزارآلات اندازه گیری، ابزارآلات روشنایی، کیف و جعبه ابزار و سایر متعلقات. که در این بین دریل مگنتی رونیکس نیز از جمله محصولات تولیدی این شرکت بوده و در بازار فروش، قیمت دریل مگنتی این برند بسیار مناسب می باشد.

امروزه این شرکت محصولات خود را به بیش از 80 کشور دنیا صادر نموده و نیاز صنعتگران را در سراسر جهان برطرف می نماید. این شرکت در چشم انداز خود سعی دارد تا در آینده به یکی از پنج تولیدکننده ی برتر محصولات و ابزارآلات صنعتی جهان تبدیل شود. این کار مسلما در پی بالا بردن کیفیت و بهره گیری از نوآوری های مداوم روی خواهد داد. شما با مراجعه به www.drill-magnet.com می توانید از انواع محصولات این شرکت دیدن کرده و از میان آن ها انتخاب خود را انجام دهید.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه انواع برندهای دریل مگنت اینجا کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *