نمایندگی تعمیر پایه مگنت

پایه مگنت، وسیله‌ای است که به طور معمول در فلزکاری استفاده شده و در اصل یک ابزار نگهدارنده از طریق خواص آهنربایی است که می‌تواند “روشن” و “خاموش” شود. پایه مگنت، از پایه مغناطیسی، بازو و مکانیسم های گیره ساخته شده است. روی پایه مغناطیسی، یک سوئیچ ON / OFF وجود دارد که آهنربا را فعال یا غیرفعال می‌کند و همچنین می توان آن را بر روی هر سطحی و در هر موقعیتی تنظیم نمود. لازم به ذکر است که بهترین انواع پایه‌های مگنتی نیز از نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری مستثنی نمی‌باشند و بر همین اساس، کلینیک ابزار به عنوان نمایندگی تعمیر پایه مگنت، توانسته است خدمات مهمی را در راستای بهینه سازی طول عمر این ابزار به کاربران ارائه دهد.

دریل مگنت

کاربردهای پایه مگنت

مهمترین کاربرد پایه مگنت مربوط به تسهیل فرایند دریل کاری از طریق ثابت نگه داشتن دریل بر روی قطعات فلزی می‌باشد. به بیانی دیگر، پیش از انجام حفاری، دریل بر روی یک پایه مگنت ثابت گشته (با توجه به خواص آهنربایی پایه) و سپس کاربر می‌تواند به سادگی حفاری مورد نظر را انجام دهد.

ساختار پایه مغناطیسی

در ادامه به مهمترین عناصر ساختاری و اجزای تشکیل دهنده یک پایه مگنت پرداخته می‌شود:

  • بدنه اصلی پایه مگنت که جنس آن عمدتا از آلومینیوم می‌باشد.
  • کلیدهای خاموش و روشن بر روی پایه مگنت
  • کف آهنربایی پایه مگنت
  • اهرم و بازوهای تنظیمی جهت جابه جایی دریل

بهترین مرکز تعمیر پایه مگنت

سالم بودن پایه مگنت از عوامل اساسی در تسهیل فرایند دریل کاری و پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه در طی فرایند دریل کاری می‌باشد. در همین راستا، کلینیک ابزار، از جمله مراکز تعمیر پایه مگنت است که به دلیل تعهد خود در کیفیت فرایند تعمیر انواع ابزارهای مختلف، توانسته است برند و نام تجاری خود را در اذهان بسیاری از مشتریان تثبیت نماید. بنابراین در استفاده از خدمات این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام از دانش متخصصین این مجموعه، تعمیرات خود را به این مرکز بسپارید!

 

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه تعمیرات ابزار برش کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *