رابطه توسعه تکنولوژی و فروش مته گرد بر

با توسعه تکنولوژی استحکام مته های تولیدی نیز روز به روز بیشتر می گردد. این توسعه در فناوری با فروش مته گرد بر رابطه ای مستقیم دارد. به عبارتی خروجی تکنولوژی پیشرفته تر، مدل های جدید و با دوام تر مته می باشد. قطعا مشتریان به دنبال خرید مته گردبری می روند که کیفیت بالاتری دارد. به عنوان نمونه، اولین مته ای که توسط شرکت یوروبر تولید گردید، فاصله بسیاری با تولیدات آن در سال های اخیر دارد. مته گردبر با تیغه بیمتال یا دو فلزی نیز مصداق دیگری از رابطه توسعه تکنولوژی و فروش بیشتر می باشد.

فروش مته گرد بر با تیغه بیمتال یا دو فلزی

یکی از انواع مته، گردبر با تیغه بیمتال یا دو فلزی می باشد. نکته مهم و ویژگی خاص مته گرد بر بیمتال یا دو فلزی، بالا بودن استحکام آن می باشد. دوام بیشتر سبب جلب رضایت مشتری شده و عاملی موثر در فروش مته گرد بر می باشد. در واقع این استحکام علاوه بر اینکه سبب ایمنی افزایی می شود، عمر مته را نیز افزایش می دهد. در زمانی که پروژه ای دارای سوراخکاری فراوان و با قطرهای بالا باشد، این ویژگی بیشتر به چشم خواهد آمد. خصوصا اگر قرار باشد زمان طولانی تری نیز از گردبر استفاده نماییم، استفاده از این نوع به مشتریان پیشنهاد می گردد.

از مته گردبر با تیغه بیمتال یا دو فلزی جهت برش چه موادی استفاده می گردد؟

اگر قصد سوراخکاری فلزات غیر آهنی نظیر آلومینیوم، روی و مس را دارید، این مته گردبر گزینه مناسبی و ایده آلی برای شما می باشد. همچنین توسط مته بیمتال یا دو فلزی می توانید تخته سه لا، پلاستیک، گچ و چوب های محکم را نیز برش دهید. تیغه بیمتال تنها یک نمونه از نقش فناوری در رشد فروش مته گرد بر می باشد. در حوزه تولید مته گرد بر، مدل های بسیاری وجود دارند که تایید کننده این تاثیر می باشند.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید و فروش مته گردبر کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *