بهترین شرکت خرید دریل مگنت

دریل مگنت، یک مته قابل حمل است که دارای پایه آهنربا یا آهنربای دائمی بوده و به منظور ایجاد حفره در فلز استفاده می‌شود. به بیانی دیگر، این نوع مته، مجهز به ابزار برش و آهنربای الکتریکی است که برای سوراخ کردن قطعاتی از جنس فلز استفاده می‌شود. یک مته مغناطیسی همچنین می‌تواند عملیاتی مانند رزوه‌کشی (ضربه زدن)، حفاری مارپیچی و ریمینگ را انجام دهد.

در نظر داشته باشید که دریل مگنت‌ها در برندها و کیفیت‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند و در صورتی که قصد دارید به یکی از بهترین انواع این ابزار برش(علیرغم برخورداری از قیمتی مناسب) و بهترین شرکت خرید دریل مگنت دسترسی یابید، حتما با متخصصان تیم کلینیک ابزار تماس بگیرید.

بهترین برند دریل مگنتی

مزایای دریل مغناطیسی

این مته‌، غالبا سبک و جمع و جور بوده و به اندازه‌ای کوچک است که می‌تواند در مکان‌هایی که حتی مته‌های برقی دستی هم نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، جا شده و عملیات حفاری را انجام دهد. همچنین از قدرت کافی برای سوراخ کردن حفره‌هایی با قطر 1-8/3 اینچ در مواد و قطعاتی با ضخامت تا 1 اینچ، برخوردار می‌باشد. از دیگر مزایای این دریل‌ها، می‌توان به سرعت آن اشاره کرد. چرا که مته‌های مغناطیسی به طور معمول، دو تا سه برابر سریعتر از مته های پیچشی معمولی، حفاری می‌کنند.

معتبرترین شرکت تهیه دریل مگنت

شایان ذکر است که در سالیان اخیر، شرکت کلینیک ابزار به دلیل اهتمام در به کارگیری نخبگان و متخصصان کشور در مجموعه خود و فروش بهترین محصولات و ارائه بهترین خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری انواع ابزارهای برش، توانسته است به مجموعه‌ای پیشرو و صاحب‌نام در میان رقبا تبدیل شود. بر همین اساس، پیشنهاد می‌کنیم شما نیز در صورت قصد خرید انواع ابزارهای برش از جمله دریل مگنت، حتما تجربه خرید از این مجموعه را در میان سایر تجارب خرید خود بگنجانید!

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید و تعمیرات دریل مگنت کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *