لزوم تعمیر دریل مگنتی

دریل مغناطیسی یا دریل مگنتی، مته‌ای است که به فلز-آهن، فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، اینکونل و سایر مواد مشابه، چسبیده و آن را برش می‌دهد. لازم به ذکر است که بهترین دریل‌های مغناطیسی، ابزارهای تولید شده بر اساس بالاترین استانداردهای کیفی می‌باشند. با این حال باید در نظر داشت که  حتی در صورت انتخاب بهترین برند یک دریل مگنتی، لزوم تعمیر دریل مگنتی، فرایندی اجتناب ناپذیر می‌باشد.

استفاده بهینه از دریل مگنتی

شایان ذکر است که علت اصلی شکستگی برش های حلقوی، سرعت پایین تغذیه دریل می‌باشد. به بیانی دیگر، فشار تغذیه بالا، تهاجمی و ثابت در سرتاسر برش، که در آن عملکرد موتور شنیده می‌شود، به ایجاد یک سوراخ و حفره مناسب و همچنین طولانی شدن عمر ابزار منجر می‌شود. سرعت پایین تغذیه منجر به یک تراشه نازک می‌شود که ممکن است شروع به شکستن کرده و در فلوت‌ها جمع شود. این عمل برش را کند یا متوقف ساخته و در نهایت ممکن است که کاتر را از بین ببرد.

همچنین باید در نظر داشت که یک کاتر کند نیز در نهایت می‌تواند به شکستگی کاتر منجر شود. در نتیجه باید توجه کرد که در صورت کاهش سرعت عمل برش، کاتر را تیز کرده و یا تعویض نمود.

اهمیت پشتیبانی و خدمات دریل مگنت

بهترین مرکز نگهداری و تعمیر دریل مگنتی

به طور حتم، هر نوع برندی از دریل‌های مغناطیسی پس از مدتی استفاده به خدمات مربوط به نگهداری و تعمیر دریل مگنتی نیاز خواهد داشت و در این میان آنچه که حائز اهمیت می‌باشد، استفاده از خدمات و دانش متخصصین خبره می‌باشد. چرا که بی توجهی به این مسئله و استفاده از خدمات افراد کارنابلد، نه تنها به بهینه‌سازی عمر ابزار مورد نظر شما منجر نخواهد شد، بلکه باعث استهلاک سریع‌تر ابزار برقی شما خواهد شد. کلینیک ابزار، از جمله مراکز تعمیر و نگهداری معتبر انواع ابزارهای برقی از جمله دریل مگنت بوده و کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی، مشتاق به ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص تعمیرات دریل مگنتی کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *