قیمت دریل مگنت یوروبر 

در این بخش می خواهیم به عوامل موثر در قیمت دریل مگنت یوروبر اشاره کنیم. به طور کلی عوامل زیادی در تعیین قیمت تمام شده ی یک محصول موثر هستند. ویژگی ها و قابلیت ها، کیفیت قطعات به کار رفته در محصول، قدرت قطعات، کاربری ابزار، برند تولید کننده، گارانتی و خدمات پس از فروش و … از جمله مهم ترین این عوامل هستند.    

عوامل موثر در تعیین قیمت دریل مگنت یوروبر 

در مورد قیمت دریل مگنتی یوروبر نیز همه ی عوامل بالا باعث تغییر در قیمت تمام شده ی محصولات می شود. رابطه ی میان المان های مذکور و قیمت نیز کاملا بدیهی است و نیازی به توضیح ندارد. اما در این میان سیستم های امنیتی مختلفی در تولید دریل های مگنت این شرکت در نظر گرفته شده که علاوه بر منحصر به فرد کردن آن ها در قیمت نیز تاثیر مستقیمی داشته است.  

سیستم های حفاظت در برابر گرما، حفاظت اضافه بار، حفاظت فشار زیاد، حفاظت در برابر نوسانات، آهنربای دو حالته، نشانگر سایش، سیستم ایمنی ژیروتک و ال ای دی های نشانگر، از جمله ی این سیستم های حفاظتی می باشد. 

به عنوان مثال، ال ای دی های نشانگر این ابزار، دارای دو حالت سبز و قرمز هستند. نشان گر سبز کاربر را برای انجام کار با دستگاه آسوده خاطر ساخته و آمادگی دریل را نشان می دهد. اما چراغ قرمز، نشانگر آن است که پایه به طور کامل به سطح متصل نیست و مشکلاتی از قبیل ناصافی سطح، عدم مغناطیسی شدن قطعه مثلا به دلیل آلومینیومی بودن، پوشش دار یا رنگ شده بودن قطعه و عدم برخورداری قطعه از ضخامت مناسب، وجود دارد. لذا از شروع شدن کار توسط کاربر جلوگیری شده و صدمات و خسارات ناشی از آن نیز ایجاد نمی شود. بنابراین گرچه شما برای خرید این محصول، در ابتدا کمی بیشتر هزینه می کنید اما در بلندمدت چندین برابر سود خواهید کرد.  

 

برای آشنایی بیشتر با سایر برندهای دریل مگنتی کلیک کنید.

اگر می‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *