نکاتی مهم در خصوص خرید گردبر دریل مگنتی

هنگام خرید گردبر دریل مگنتی و دستگاه دریل مگنت، بعضی نکات توجه ویژه می طلبد. در صورت عدم رعایت این نکات عمر دستگاه بسیار کوتاه تر از حدی خواهد بود که انتظارش را داشتید.

سیستم حفاظت در برابر گرمای آهنربا

اولین نکته مربوط به آهنربای دستگاه می باشد. اگر دستگاه در ساعات طولانی مورد استفاده قرار بگیرد، آهنربا گرم خواهد شد. بنابراین دستگاه گرد بر دریل مگنت بایستی به سیستم حفاظت در برابر گرما مجهز باشد تا آسیب نبیند.

دستگاه دریل مگنت در چه مکانی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد؟

نکته دوم به مکان کاربرد دستگاه دریل مگنتی بر می گردد. اگر قرار است این دستگاه در زیر آب استفاده شود، آب بندی دستگاه، فاکتور بسیار مهمی جهت خرید خواهد بود. همچنین کار در ارتفاع نیز به استانداردهای مطلوب خود نیازمند است.

هنگام خرید گرد بر دریل مگنتی، سنسورهای اتصال قطعه به دستگاه را مد نظر قرار دهید

پارامتر سوم جهت خرید گردبر دریل مگنتی، سنسورهای الکتریکی هستند که وظیفه اطلاع رسانی در خصوص اتصال قطعه به سطح دستگاه را بر عهده دارند. در صورتی که این حسگرها تشخیص دهند که اتصال برقرار نمی باشد، دستگاه خاموش خواهد شد.

کنترل الکترونیکی گشتاور

نکته مهم بعدی کنترل الکترونیکی گشتاور دریل مگنت می باشد. در صورتی که دستگاه دریل مجهز به این کنترل کننده باشد، از آسیب دیدن موتور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سایر نکات در خصوص خرید گردبر دریل مگنتی

نکته آخر در خصوص خرید گرد بر دریل مگنتی به کابل دستگاه مربوط است. بهتر است کابل برق دستگاه، قابلیت جمع شدن در بدنه دستگاه را داشته باشد. در این صورت احتمال اینکه به مرور کابل زخمی، پاره یا جدا گردد پایین خواهد آمد. مثال خوب در این زمینه جارو برقی است که کابل اتصالش به برق در بدنه جمع می گردد.

مته گردبر دریل مگنت مدل HSS

برای آشنایی بیشتر با انواع مته گردبر کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *