پایه مگنت چیست؟

موضوع بحث این بخش مربوط به شرح و بررسی پایه مگنت می باشد. دقت کنید که در بخش صنعت و بخش ساخت و ساز، وسایل و تجهیزات زیادی توسط صنعتگران مورد استفاده قرار می گیرد. در این بین یکی از نیازهای صنعتی، وسیله ای است که قادر به ایجاد سوراخ در سطوح مختلف باشد. همگی شما با دریل ها و کاربردی که دارند آشنا هستید و می دانید که وظیفه ی سوراخ کاری، براده برداری و قلاویز زنی به عهده ی این ابزار می باشد. با نحوه ی عملکرد این وسیله نیز در مصارف خانگی آشنا بوده و همه ی قاب ها، لوسترها و … موجود در منازل شما از طریق همین وسیله به دیوار و سقف متصل شده اند.

لزوم استفاده از پایه مگنتی

زمانی که بخواهیم از این وسیله در پروژه های بزرگ و صنعتی استفاده کنیم، دریل های دستی کارایی لازم را نخواهند  داشت. چرا که همواره در پروژه های بزرگ نیاز است تا کاربران در ارتفاع کار کنند و یا حتی گاهی دریل را به صورت وارونه استفاده نمایند. در ضمن هم زمانی عملکرد چندین دریل نیز سبب ایجاد لرزش های زیادی می شود. پس باید وسیله ای وجود داشته باشد که این لرزش ها را کنترل کرده و به کاربر انتقال ندهد.

در این جا از دریل هایی مجهز به پایه مگنتی استفاده می شود که از طریق میدان مغناطیسی حاصل از پایه مگنتی دریل به سطح مورد نظر متصل می شوند و با استحکام زیادی سوراخ کاری را انجام می دهند. بدین ترتیب نه تنها دیگر ارتعاشات حاصل از کار با دریل، به کاربر آن منتقل نمی شود و از خستگی او جلوگیری کرده و سرعت و بازدهی کار را بالا می برد، بلکه امکان کار با دریل را به صورت افقی، عمودی، وارونه و در ارتفاعات نیز ایجاد می کند.

به این ترتیب کارایی پایه مگنت بر شما آشکار شده و با ضرورت استفاده از آن آشنا شدید.

قیمت پایه مگنتی آلمانی بوش

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص قطعات جانبی دریل مگنتی کلیک کنید.

اگر می‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *