دریل مگنتی ایرانی

در این جا می خواهیم به دریل مگنتی ایرانی و دسته بندی آن اشاره کنیم. زمانی که در پروژه‌ای قرار باشد تا اجسام بزرگ و سنگین مورد سوراخکاری قرار گیرند، استفاده از دریل‌های رادیال ثابت بسیار طاقت فرسا می‌شود. چرا که حمل و نقل آن ها به محل کارگاه کاری بسیار سخت و غیر ممکن می‌باشد.

در این گونه موارد نیاز است تا دریل‌های قابل حمل  وجود داشته باشند که به محل پروژه آورده شده و کارهای مربوط به سوراخکاری را انجام دهند. این دریل ها علاوه بر آن که قابلیت حمل و نقل آسانی دارند، قادر هستند تا از طریق پایه ی مغناطیسی خود به سطح مورد نظر متصل شده و از انتقال لرزش های ایجاد شده به اپراتور جلوگیری کنند. در ضمن این پایه به گونه ای طراحی شده است که دریل را قادر می سازد تا در هر شرایطی اعم از عمودی، افقی، وارونه و حتی در ارتفاع های زیاد، به طور مطلوب کار خود را انجام دهد.

دسته بندی دریل مگنتی

با توجه به موارد گفته شده این گونه از دریل‌ها بسیار کاربردی بوده و در صنعت و ساخت و سازهای گوناگون به کار می‌آیند. همین گستره ی کاربرد سبب می شود تا این ابزارها با توجه به ابعاد و کارایی خود به چند دسته تقسیم بندی شوند. این دسته بندی عبارتند از: سبک و کاربردی، صنعتی و چند منظوره، کارگاهی و مداوم کار و کاربرد ویژه. در واقع این نیاز مصرف کننده است که نوع دریل مگنتی را تعیین می کند.

دریل مگنت رونیکس یکی از محصولات شرکت رونیکس!

دریل‌های مگنتی ایرانی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در مقایسه با نمونه‌های خارجی و به خصوص دریل مگنت آلمانی قیمت بسیار مناسب‌تری نیز دارند. قیمت دریل مگنت با توجه به کاربرد و ابعاد آن متفاوت است اما به طور کلی دریل مگنت های ایرانی مقرون به صرفه تر هستند.

 

برای آشنایی بیشتر با انواع برندهای دریل مگنتی کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *