بهترین مرکز خرید مته‌ دریل مگنتی

مته‌ دریل مگنتی که از آن به عنوان مته‌های ستونی، مغناطیسی و رادیال نیز یاد می‌شود، از جمله ابزارهای پرکاربرد در صنایع مختلف است که عمده‌ترین استفاده آن مربوط به ایجاد حفره و سوراخ‌کاری در قطعات فلزی و مختلف از جمله فولاد، آهن و … می‌باشد. با توجه به کاربردهای بسیار متنوع این ابزار برش، تولید و توزیع آن توسط مراکز مختلفی صورت می‌گیرد. در این میان آنچه که بسیار حائز اهمیت است، خرید این ابزار از بهترین مرکز خرید مته‌های مگنتی می‌باشد.

انواع مته‌های مگنتی

ساده‌ترین مته‌های مغناطیسی، دریل‌های قابل حمل و دارای تغذیه دستی استاندارد می‌باشند که از برش های حلقوی استفاده کرده و در اندازه های مختلف، سرعت، رتبه بندی اسب بخار و … ارائه می شوند.

انواع جدیدتر مته‌های مغناطیسی، سبک وزن بوده و ظرفیت حفاری زیادی دارند. همچنین به دلیل دارا بودن برخی از قابلیت‌های فنی، می‌توانند در فضاهای تنگ و محدود که دریل های استاندارد ممکن است نتوانند در آن موقعیت کارکنند، جا شده و از عملکرد خوبی برخوردار باشند.

برای مشکل حفاری در فضاهای محدود با ارتفاع کمتر از 8 اینچ، مته‌های 90 درجه، راهکار مناسبی محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که وزن سبک این ابزار، موجب شده است که در شرایطی که نیاز به جابجایی مته در محل کار یا بالا بردن آن از نردبان می‌باشد، استفاده از این مینی دریل‌ها، انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران به شمار آید.

همچنین، هنگام حفاری در موقعیت‌های عمودی یا افقی، مته‌های پایه چرخشی، به شدت مورد توجه قرار می‌گیرند. یک مته پایه چرخشی، به شما امکان می دهد مته را به طور تقریبی قرار داده و آهنربا را فعال کنید. سپس، با آزاد کردن مکانیزم چرخشی، می‌توانید مته پایلوت را دقیقا روی نقطه مرکزی سوراخ قرار داده و قفل نمایید. این ویژگی باعث افزایش سرعت دریل، برای ایجاد حفره و سوراخ‌های دقیق‌تر می‌شود.

مرکز عرضه و توزیع مستقیم مته‌ دریل مگنتی

در پایان پیشنهاد می‌شود، در صورت نیاز به خرید انواع مته‌ دریل مگنتی، ارزیابی محصولات کلینیک ابزار و مقایسه آن با برندهای مشابه از نظر کیفیت و قیمت را حتما مدنظر داشته باشید. خوب است بدانید که این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم محصولات خود توانسته است محصولاتی خوش قیمت‌تر را به مشتریان عرضه نماید.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید و تعمیرات مته دریل مگنتی کلیک کنید.

اگر می‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *