بهترین مرکز خرید آرمیچر دریل مگنت 

آرمیچر از جمله قطعات بسیار پرکاربرد در دستگاه‌های برقی مختلف همچون سنگ فرز، دریل و … می‌باشد. لازم به ذکر است که آرمیچرها، قطعاتی هستند که از رول‌های مسی منظم ساخته شده‌اند و  بایستی از توان بالایی در برابر جریان برخوردار بوده و بتوانند حداقل 160 تا 220 درجه را تحمل کنند. در نظر داشته باشید که عرضه و فروش این محصول در برندها و توسط خرده فروشی‌های متعددی صورت می‌گیرد و بنابراین ضروری است که به هنگام خرید آن، در انتخاب بهترین مرکز خرید آرمیچر دریل مگنت، توجه ویژه‌ای اعمال شود. 

نحوه تست آرمیچر 

در این بخش به نحوه تست سیم پیچ و بدنه آرمیچر با استفاده از آیتم اهم متر پرداخته می‌شود: 

سیم پیچ آرمیچر: به منظور تست و آزمون سیم پیچ آرمیچر، بایستی اهم متر روی رنج کم، تنظیم شود. سپس دو سر اهم متر را بر روی کموتاتور قرار داده و به همین صورت کل کموتاتور را تست نمود. لازم به ذکر است که عددی که در اهم‌متر نمایش داده می‌شود، بایستی در تمامی تست‌های مربوط به کموتاتور، یک عدد ثابت را نمایش دهد.  

بدنه آرمیچر: به منظور تست بدنه آرمیچر نیز لازم است که یک سر اهم‌متر بر روی یکی از پایه‌های کموتاتور و سر دیگر بر روی بدنه فلزی آرمیچر قرار گیرد. در این تست، تنها بایستی عبارت QL که بیانگر مفهوم بی‌نهایت است، نمایش یابد و هیچ گونه عددی نمایش داده نشود.  

عرضه و توزیع مستقیم آرمیچر دریل مگنت 

در نهایت لازم به یادآوری است که کلینیک ابزار به عنوان مرکز عرضه و توزیع مستقیم آرمیچر دریل مگنت، از جمله مراکز شناخته شده در فروش انواع ابزارهای برش و قطعات یدکی مربوطه، با قیمتی مشتری‌پسند می‌باشد. چرا که این مرکز از طریق حذف واسطه‌ها و هزینه‌های جانبی مربوط به آن، همچون هزینه تبلیغات، حمل و نقل و … توانسته است محصول نهایی را با قیمت تمام شده کمتری در اختیار مشتریان نهایی قرار دهد.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید و تعمیرات قطعات یدکی دریل مگنت کلیک کنید.

اگر می‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *