بهترین مرکز خرید لوازم جانبی دریل مگنت

امروزه بسیاری از مراکز عرضه و توزیع دریل مگنت، همراه با این محصول، لوازم جانبی متعددی را نیز به کاربران عرضه می‌نمایند که علیرغم افزایش قیمت نهایی دریل، بسیاری از این لوازم از کیفیت لازم برخوردار نمی‌باشند. در همین راستا، پیشنهاد می‌شود جهت دسترسی به بهترین انواع لوازم جانبی دریل مگنت، با  متخصصین مجموعه کلینیک ابزار تماس حاصل نمایید. همچنین جهت درک هر چه بهتر کارکرد دریل و انواع لوازم جانبی آن، تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

کارکرد دریل مگنت

دریل مگنت، یک دستگاه حفاری مغناطیسی قابل حمل است که دارای پایه مغناطیسی قوی بوده و  می تواند به سطح فولاد یا سایر مواد مغناطیسی (فلز آهنی) به صورت افقی، عمودی یا وارونه بچسبد. در صورت استفاده از ابزارهای برش مناسب، مانند ابزار برش‌های حلقوی، مته‌های هسته ای، مته‌های چرخشی، کانتر سینک ها و … یک دستگاه حفاری مغناطیسی می‌تواند سوراخکاری، رزوه های ضربه ای، کانترسینک و ریمینگ اعمال کند.

انواع لوازم جانبی دریل مگنت

در ادامه به برخی از مهمترین لوازم جانبی دریل‌های مگنتی اشاره می‌شود:

  • سوئیچ تنظیم میزان سرعت چرخش مته
  • سوئیچ مربوط به فعالسازی و غیرفعالسازی حالت چکشی
  • کلید قفل که مهمترین کاربرد آن مربوط به روشن نگه داشتن دریل می‌باشد.
  • سوئیچ مختص تعویض جهت چرخش
  • اهرم نگهدارنده
  • سه نظام
  • عمق سنج که مهمترین کاربرد آن مربوط به تنظیم کردن نحوه پیمایش مته در سطح مورد نظر می‌باشد.

علاوه بر موارد گفته شده، دسته جانبی نیز یکی از مهمترین ابزارهای جانبی دریل به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که استفاده از یک دسته جانبی به هنگام دریل کاری ممکن است در نگاه اول خیلی مهم به نظر نیاید. با این حال، اهمیت این ابزار جانبی در مواقعی که در بلند مدت مشغول دریل‌کاری می‌باشید، نمود بیشتری می‌یابد.

لازم به ذکر است که  مهمترین کاربرد دسته جانبی، مربوط به کنترل دریل به هنگام حفاری می‌باشد. جنس این دسته‌ها نیز به طور معمول از لاستیک و پلاستیک بوده  که بهترین نوع آن از جنس لاستیک می‌باشد، چرا که دسته‌های لاستیکی مانع از عرق کردن دست شده و بدین ترتیب به دفع لرزش دریل منجر می‌شوند.

مرکز عرضه و توزیع بهترین لوازم جانبی دریل مگنت

در پایان پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به هر گونه خرید لوازم جانبی دریل مغناطیسی، با متخصصین مجموعه کلینیک ابزار تماس حاصل نمایید. این مجموعه به عنوان مرکز عرضه و توزیع بهترین لوازم جانبی دریل مگنت، از جمله مراکز برخوردار از حسن شهرت در میان مشتریان صنعتی می‌باشد.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص دریل مگنتی و تعمیرات آن کلیک کنید.

اگر می‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *