عوامل موثر در قیمت مته گردبر دریل مگنت

قیمت مته گردبر دریل مگنت به میزان حرفه ای بودن آن وابسته می باشد. زمانی که می دانید هدف شما از خرید دریل مگنت چه می باشد، دستگاهی را انتخاب خواهید نمود که تطابق بیشتری با اهداف شما داشته باشد. پارامترهایی نظیر میزان دور، سایز و عمق برش در نوع انتخاب دستگاه شما تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه با این پارامترها می توانید مدل مد نظرتان را انتخاب نمایید. سرعت موتور و قدرت دستگاه پارامترهای اساسی هستند که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

قیمت مته گردبر و سرعت موتور دستگاه گردبر

قیمت مته گردبر دریل مگنت با سرعت بیشتر، بالاتر می باشد. سرعت موتور بر حسب دور بر دقیقه اندازه گیری می گردد. در دریل مگنت نیز این سرعت نشان دهنده حداکثر سرعتی می باشد که مته را می چرخاند. با افزایش میزان دور بر دقیقه، قدرت برش و سوراخکاری در دستگاه شما افزایش خواهد یافت. بنابراین عاملی مهم در انتخاب دریل مگنت توسط شما می باشد. به طور میانگین این سرعت بین ۴۵۰ تا ۷۵۰ دور بر دقیقه خواهد بود. بعضی از انواع دریل مگنتی نیز دارای دور متغیر می باشند. چنین مدل هایی این امکان را برای شما فراهم می سازند تا بسته به نیازتان میزان دور خروجی تعیین نمایید. نیازها نیز بر اساس جنس ماده مورد برش و پارامترهایی از این قبیل تعریف می گردند.

قدرت دستگاه دریل مگنت و قیمت گردبر

هر چه قدرت دستگاه بیشتر باشد، قیمت مته گردبر دریل مگنت نیز بالاتر خواهد بود. مصرف برق تجهیزات برقی توسط واحدی به نام آمپر اندازه گیری می شود. بین فروشندگان عبارت آمپر کشیدن مصطلح می باشد. این عبارت به معنای میزان قدرتی است که دستگاه تامین می کند. در واقع هر چه دستگاه آمپر بیشتری مصرف نماید، قدرت بیشتری تولید خواهد نمود. تولید قدرت بیشتر نیز معادل با توانمندی در برش مواد سخت تر می باشد.

به طور میانگین اکثر دریل های مگنتی بین ۶ تا ۱۲ آمپر مصرف می کنند. دریل مگنتی که مواد سخت تر را برش می دهد، در حدود ۱۰ آمپر یا بیشتر مصرف می کند.

کاربردهای مته گرد بر دریل در کابینت سازی

برای آشنایی بیشتر با مته گردبر دریل مگنت کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *