دریل مگنت ارزان اما بی کیفیت

این بار قصد داریم تا به دریل مگنت ارزان اما بی کیفیت بپردازیم. به طور کلی برای همه‌ی محصولات و خدمات، دو عامل کیفیت و قیمت از مهم‌ترین عواملی هستند که در بازار فروش مورد توجه قرار می‌گیرند. در واقع همین دو عامل، تعیین کننده ی استقبال مصرف کنندگان از هر محصولی می باشند. اما نکته‌ی مهمی در این زمینه همه‌ی معادلات را بر هم می‌زند چرا که این دو عامل در جلب مشتریان با هم رابطه‌ی عکس دارند. در واقع هرچه کیفیت بیشتر و قیمت کمتر باشد، استقبال از تولیدات بالاتر می رود.

اما بدیهی است که برای طراحی و تولید یک محصول باکیفیت نیاز است تا ظرافت‌ها و حساسیت‌های خاصی به کار گرفته شود و از مواد اولیه‌ی مرغوبی نیز بهره گرفته شود. نیروی انسانی با تجربه و آموزش دیده و ابزار و دستگاه های پیشرفته نیز از ضروریات تولید یک محصول با کیفیت می باشد. همه ی مواردی که گفتیم، در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار بوده و این تاثیر به صورت کاملا مستقیم می باشد. بدین ترتیب رابطه ی عکس کیفیت و قیمت در بازار فروش، هنگام تولید جای خود را به رابطه ای مستقیم می دهد.

قیمت دریل مگنتی یوروبر

دریل مگنت ارزان و بی کیفیت؛ افزایش هزینه تعمیر و نگهداری

در این جا یکی از راه‌هایی که برخی از تولیدکنندگان در پیش گرفته تا محصولات خود را در معرض فروش گذارند، کاهش کیفیت و در نتیجه کاهش قیمت آن‌ها می باشد. در مورد دریل مگنتی ارزان بی کیفیت نیز همین امر صادق است. بدین ترتیب گرچه در ابتدا مشتریان قیمت کمتری را پرداخت می کنند اما در آینده مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری برای تعمیرات و آسیب های به وجود آمده در اجرای پروژه خواهند شد. بدین ترتیب خرید دریل مگنت ارزان بی کیفیت یا دریل مگنت دست دوم بی کیفیت سبب تحمیل هزینه های گزاف به مصرف کننده در طول زمان خواهد شد.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه خرید و تعمیرات دریل مگنت می‌توانید به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

اگر می‌‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *